UW EVENEMENTEN ONZE EXPERTISE VOOR UW UNIEKE PROJECTEN IN ALLE VEILIGHEID

UW EVENEMENT IN DE WILD GALLERY

PROFITEER VAN EEN EERSTEKLAS SERVICE

Laat de Wild Gallery u verrassen! Deze Brusselse evenementenlocatie verwelkomt al uw evenementen, zowel professioneel als privé. De grote moduleerbare ruimtes laten u toe om het in te richten naargelang uw wensen, met respect voor de regels van social distancing en met garantie van de hygiëne en veiligheid van uw gasten.

De ruimte is omringd met demonteerbare witte doeken die u de mogelijkheid bieden om uw visuals te projecteren en de Units onder te dompelen in de sfeer die u wenst te creëren. Dankzij het postindustriële witte, rauwe en sobere ontwerp past de Wild Gallery zich gemakkelijk aan alle stijlen aan.

Sinds 2010 verwelkomt de Wild Gallery uw privé en professionele evenementen en helpt het u bij de organisatie ervan! Bedrijfsfeesten, seminaries, conventies of congressen, galadiners of rally-avonden, kies voor een all-inclusive formule.

De Wild Gallery organiseert ook uw evenement! Ons team zet zich in om uw evenement geheel of gedeeltelijk te organiseren, en aan al uw verwachtingen en doelstellingen te voldoen. Wij bieden u een eersteklas service. Tijdens dit proces respecteren we uw verzoeken en wensen terwijl we onze creatieve visie voorleggen. Wij zorgen voor alle fases van de voorbereiding, van creatie tot coördinatie, om u een kant-en-klaar evenement aan te bieden. Dankzij onze verschillende lokale partners op het gebied van catering, techniek en animatie heeft u toegang tot de beste dienstverleners in de Belgische evenementensector.

ONZE MEEST POPULAIRE EVENEMENTEN

Unieke en authentieke evenementen

Ontdek hier een voorproefje van het soort evenementen dat plaatsvindt in de Wild Gallery. Het zou onmogelijk zijn om ze allemaal op te sommen! Onze ruimtes zijn ook geschikt voor fotoshoots en opnames, beurzen, modeshows, bedrijfsverjaardagen, gala-avonden, liefdadigheidsevenementen, beurzen, teambuildingevenementen, incentives en nog veel meer.

PERSONEELSFEEST

Versterk de samenhang van uw team

Uw personeelsfeest is de uitgelezen kans voor u om de band met en tussen uw medewerkers te versterken en hen te bedanken voor hun fantastische werk. Bij de Wild Gallery begrijpen we dit en bieden we u allerlei mogelijkheden aan om van uw personeelsfeest een onvergetelijk moment te maken. Ons team zorgt voor de organisatie van uw evenement, zodat u optimaal kunt genieten van de avond. Wij bieden u een evenement op maat aan in functie van uw activiteitensector, uw doelstellingen, uw waarden, uw doelgroep, enz.

Klein of groot bedrijf, Unit 04 heeft vele kwaliteiten die u zullen bekoren, samen met zijn sterke identiteit. Met een totale oppervlakte van 630m² organiseert u uw evenement in één enkele ruimte. Uw aperitief, uw toespraak en vervolgens een walking dinner vinden plaats op één plek, tot grote vreugde van uw gasten. Als u in grotere aantallen aanwezig bent, zijn de andere ruimtes ook beschikbaar om een groep tot 1.100 personen in dezelfde ruimte te verwelkomen. Doe beroep op ons team voor deze gelegenheid!

PRODUCTLANCERING

Succes gegarandeerd in de Wild Gallery !

Op zoek naar een locatie voor een gloednieuwe productlancering? Van een autolancering tot een modeshow, de Wild Gallery beschikt over de knowhow om uw merk te versterken. Weten hoe u uw product moet presenteren is een kunst! Dankzij onze expertise en knowhow maken wij van uw productlancering een uitzonderlijk evenement.

Het aanpassingsvermogen van de zalen van de Wild Gallery stelt u in staat om uw nieuwe product op een originele manier te onthullen. Een atypisch parcours, spanning, animaties, alles kan! Dankzij de witte bakstenen muren en witte doeken heeft u de mogelijkheid om de Wild Gallery “aan te passen” in de kleuren van uw bedrijf, door de lichtinstallaties die ter plaatse aanwezig zijn.

Ons team begeleidt u bij de realisatie van uw projecten. Vanaf de creatie tot aan de lancering blijven we gedurende de hele voorbereidingsfase aan uw zijde. Wij bieden u verschillende animaties en originele ideeën om de lancering van uw dromen te creëren!

PRIJSUITREIKING

Reik uw prijzen uit tijdens een spectaculaire ceremonie

Het is tijd om uw prijzen toe te kennen! Toon uw dankbaarheid of beloon de prestaties van een bepaalde persoon op een grootse avond. De Wild Gallery heeft een reputatie opgebouwd als een uitstekende locatie voor het organiseren van deze unieke evenementen. Dankzij de moduleerbare zalen vindt u de ideale configuratie voor uw ceremonie. Of u nu 300 of 900 personen wilt uitnodigen, de Wild Gallery past zich aan de grootte van uw evenement aan.

Organiseer uw evenement op een atypische plaats en profiteer van een eersteklas service. Wij bieden u uitzonderlijke cateringservices en de mogelijkheid om het menu voor uw gasten aan te passen. Wij bieden u ook animaties, technische oplossingen en decoraties om uw avond compleet te maken.

CONFERENTIE

The place to be voor uw bedrijfsevenementen

Seminaries, symposia, vergaderingen, conferenties, congressen, enz. Er zijn tal van evenementen om te communiceren, te informeren, de banden met uw medewerkers te versterken of om deskundigen uit uw sector samen te brengen. Om uw succes te garanderen staat ons team tot uw beschikking om u te helpen bij de organisatie van uw evenementen. We kijken zorgvuldig naar de nieuwste trends op het gebied van evenementen om de waarde van uw bedrijf tijdens een avond te vergroten.

De Wild Gallery past zich aan conferenties in alle stijlen en maten aan. Van een plenaire sessie tot parallelle sessies, onze evenementspecialisten helpen u bij het vinden van de juiste configuratie voor u. Unit 01, bekend vanwege de conferenties, biedt plaats aan maximaal 500 personen in theatervorm en is uitgerust met hoogwaardige technische apparatuur. Het kan ook worden uitgerust met meubilair, vertaalcabines, extra apparatuur, 360° projectie, enz. Dankzij de volledig moduleerbare en ruime zalen heeft de Wild Gallery een capaciteit van 1100 personen. Dichtbij het centrum van Brussel staat een parking van 550 plaatsen tot uw beschikking om uw gasten in alle sereniteit te verwelkomen.

PRIVÉ-EVENEMENT

U bent een particulier en wilt een evenement organiseren?

De Wild Gallery opent haar deuren voor u! Wij verwelkomen en organiseren allerlei soorten evenementen zoals verjaardagen, bruiloften, rally-avonden, bar en bat mitswa’, enz. We weten dat deze gebeurtenissen belangrijke momenten zijn, daarom besteden we aandacht aan elk detail om ervoor te zorgen dat u en uw dierbaren een buitengewone ervaring beleven. Van cateringdienst tot techniek en decoratie, wij zorgen voor alles!

Of u nu op zoek bent naar een locatie voor een intieme bruiloft of een bar mitswa voor 500 personen, de Wild Gallery zal aan uw verwachtingen voldoen. Als u op zoek bent naar authenticiteit en nieuwigheid, dan is Unit 04 de ruimte voor u. Deze ruimte van 630m² is ideaal voor het organiseren van het aperitief, zittende diners en avondanimatie op één plek.

De witte bakstenen muren geven je carte blanche voor de decoratie van je dromen. Deze ruimte is gelegen in het midden van het gebouw, wat maakt dat er geen geluidsbeperkingen zijn. Voor grote evenementen zijn ook de Units 01, 02 en 03 beschikbaar.

ONGEWOON

De Wild Gallery heeft geen grenzen!

De Wild Gallery past zich aan gebeurtenissen van elke stijl aan. De postindustriële identiteit, de strakke uitstraling en de rauwe uitstraling van de vloeren geven u de mogelijkheid om een onvergetelijke ervaring te creëren die u nog jaren zal bijblijven. Organiseer uw eigen evenement en geef uw creativiteit de vrije loop! Ons team staat u bij in de organisatie van uw evenement en adviseert u over de beste lokale dienstverleners. Traiteurs, decoraties, meubilair, technische uitrusting, animaties, wij bieden u een evenement van topkwaliteit.

VIDEO- EN FOTOSHOOTS

Draai er op los in de Wild Gallery !

U waant zich in een New Yorkse loft door de lichte ruimte van de Wild Gallery in combinatie met de witte bakstenen muren: het is de ideale locatie om uw video- en filmshoots te laten plaatsvinden. De verdieping wordt geheel omringd door ramen, wat u uitzonderlijk in staat stelt de hele dag gebruik te maken van natuurlijke verlichting. De benedenverdieping biedt daarentegen de mogelijkheid de ruimte volledig te verduisteren, bijvoorbeeld voor uw webinars !

Door een plafondhoogte van meer dan 4 meter zijn de perspectieven geweldig, en vormt uw fantasie de enige beperking! U begrijpt het goed, ons postindustriële gebouw is de plek bij uitstek voor voor producenten en fotografen.

BEDRIJVENBEURZEN EN PROFESSIONELE EXPOSITIES

Een ruimte in dienst van uw activiteit

Nodig uw exposanten uit in een goed bereikbare ruimte, communiceer over uw activiteiten en stel uw producten tentoon in de Wild Gallery! Deze polyvalente zaal biedt u de mogelijkheid nieuwe partnerschappen aan te gaan en een direct contact met uw klanten te onderhouden! Vlakbij het centrum van Brussel en met de mogelijkheid 550 geprivatiseerde parkeerplaatsen te reserveren, is het de ideale locatie om uw gasten te ontvangen. De totale oppervlakte van 4.000m² en een maximumcapaciteit van 1.100 personen in dezelfde ruimte maken de Wild Gallery de ultieme plaats voor u!

MODESHOWS

Zet uw creaties in de schijnwerpers !

Een plek met inspirerende scenografie. Kom naar de Wild Gallery om uw nieuwe collectie te onthullen en de publiciteit rond uw merk te starten! Door de strakke stijl kunt u de sfeer en catwalk van uw dromen ontwerpen. Met behulp van decoratie, meubilair, en technisch materiaal stellen onze teams op maat gemaakte evenementen voor om uw gasten te imponeren! Podiums, backstages, fotografen en journalisten zullen aanwezig zijn om uw mode-evenement onmisbaar te maken, dus wij willen het onvergetelijk maken !

Eindeloze mogelijkheden in de Wild Gallery

"Think out of the box"

Ontdek alles wat de Wild Gallery te bieden heeft. We hebben de eer gehad om een aantal nieuwe en originele evenementen te organiseren. Ontdek deze verrassende evenementen! Heb je een idee voor een project? Kom met ons praten en we werken het samen uit. Wij zullen er alles aan doen om het evenement van uw dromen te realiseren.

Abonneer op onze nieuwsbrief

Ontdek de laatste evenementtrends